Skuteczność takiej kampanii determinowana jest przez kilka czynników. Najważniejszym z nich jest cel promocji, ponieważ obranie konkretnego ceu (wzrost sprzedaży, budowa marki, odzyskanie utraconych klientów etc.) pozwoli na zastosowanie dedykowanych takiemu działaniu strategii. Kolejnym czynnikami pozwalającymi na pozytywne zakończenie danej kampanii są proste, zrozumiałe i możliwie ciekawe zasady promocji, jednocześnie dalekie od niepotrzebnej komplikacji. Do tego atrakcyjne nagrody – tańsze, lepsze, lub chociażby inne niż dotychczasowe. Należy przy tym pamiętać, że dobrze zorganizowana akcja promocyjna będzie miała bardzo pozytywny wpływ na wizerunek danej marki. Z tego względu powinno się ją traktować równie poważnie, jak rodzaj przyznawanych nagród, bonusów czy usług – akcja promocyjna może dotyczyć nie tylko dóbr materialnych, ale również wysokiej jakości dodatkowych usług handlowych lub informacyjnych. Na szczycie tej piramidy stoją ludzie, od których kreatywności, odwagi i nieszablonowości zależy powodzenie akcji promocyjnej. Nie należy przy tym zapominać o sprawdzonych partnerach handlowych lub podwykonawcach, ponieważ ich profesjonalizm i zaangażowanie są równie ważne w powodzeniu akcji, co pomysłowość jej twórców. Do tego odpowiednie, adekwatne do rodzaju promocji i związanych z nią dóbr kanały komunikacyjne, zarówno tradycyjne (prasa, radio, telewizja), jak i niestandardowe (media społecznościowe, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, sponsoring, czy product placement) oraz odrobina szczęścia, dzięki któremu żadna konkurencyjna marka w tym samym czasie nie stworzy niczego lepszego – i sukces gwarantowany.

skontaktuj się z nami

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące wiosek rodzinnych. Jesteśmy dostępni po adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., w nagłych sytuacjach, prosimy o kontakt telefoniczny...

więcej...