Wystarczy skorzystać z usług odpowiednich podmiotów zajmujących się organizacją tego typu imprez – i o nic się nie martwić. Rynek usług agencji eventowych oraz firm cateringowych jest tak rozbudowany, że bez żadnych problemów można znaleźć ofertę dopasowaną do indywidualnych potrzeb, zarówno finansowych, jak i organizacyjnych. Poza tym impreza firmowa jest doskonałym sposobem na wspólną zabawę pracowników z rodzinami, bezstresową także dla szefostwa przedsiębiorstwa, ponieważ za wszystko odpowiadają profesjonaliści. Innym sposobem uczczenia rocznicy działalności przedsiębiorstwa, który może mieć miejsce również wtedy, gdy wcześniej odbyła się impreza, jest szeroko zakrojona kampania marketingowa. Obniżenie ceny sprzedawanych usług lub towarów, darmowa wysyłka, prezenty dla klientów (kubki, kalendarze, breloczki, długopisy itp.), a nawet wprowadzenie nowej strategii rozwoju firmy czy jej nowej identyfikacji wizualnej – są to działania, które doskonale się sprawdzają podczas każdej okrągłej rocznicy działalności firmy. Premie dla pracowników o najdłuższym stażu lub osiągających najlepsze wyniki pracy również będą mile widziane. Większe przedsiębiorstwa mogą pokusić się o monografię – firma, która posiada elegancko wydany tom dokumentujący jej historię oraz nobilitujący jej działalność, zdecydowanie zyskuje na prestiżu.